Népszerű bejegyzések

2013. szeptember 11.

Itt van az ősz, itt van újra és Sió nyeremény

Tehát itt van az ősz, vele együtt az iskola is. Nekem ez nem egy átlagos ősz, nem a megszokott rutin, vissza az utált iskolapadba, tanulni azt amiről tudom, hogy soha az életben nem fogom hasznosítani. Én mint építész? Na, attól inkább megmenteném a világot.

Ez az ősz más, végre azzal foglalkozhatok, ami az elmúlt időben igazán érdekel, a cukrászattal. Igen, cukrász tanuló lettem és ha minden jól megy,  kicsivel több mint egy év múlva már azt mondhatom, cukrász vagyok.
Fantasztikus érzés olyan emberekkel körülvenni magam, akiket az érdekel, ami engem.
Bár még csak 1 napon vagyok túl, de úgy érzem, jó lesz ez az év. Mindent beleadok, hogy igazán jó cukrásszá váljak.

Lelkesedésem annak is köszönhető, kaptam egy óriási lökést. Eddig "csak" a család és a barátok méltatták a süteményeimet de végre úgy néz ki, túl léptem ezen a korláton. Néhány hete elindult a NoSalty és a Sió közös játéka, ahol gyümölcsös süteményeket lehetett nevezni. Nem igazán szoktam ilyen dolgokkal foglalkozni, tényleg játéknak fogtam fel.
Már amikor neveztem, javában ment a szavazás, így volt olyan recept, amelyre több mint 1000 szavazat érkezett, amíg az enyémre talán 50. A közönségszavazás alapján az első 3 helyezett kapott díjat valamint a Sió szakmai zsűrije is kiválasztotta a maga kedvencét.

Nem is gondoltam komolyan, hogy én ezen a versenyen valamit is nyerni fogok amíg hétfőn meg nem érkezett az email a Sió-tól, hogy gratulálnak, az én receptemet választotta a Sió csapata a kedvencének, és vasárnap várnak egy forgatásra, aminek a keretein belül elkészítem a receptemet karöltve a Sió szakácsával, Szatmári Ferivel. Azt hiszem ez nagy szó, nekem legalábbis az, így a pályám legelején.
Vasárnap írom majd az élménybeszámolót, nagyon várom már a forgatást! A nyertes recept pedig az Étcsokihabos feketeszeder torta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése