Népszerű bejegyzések

2013. június 16.

Micsoda nap!

A tegnapi napon, hogy is fogalmazzak, mozgalmas volt. A héten telefonálgattam gyakorlati hely ügyében az ország legjobb éttermeibe (Costes, Fausto, Csalogány 26). Ezek közül két hely azt mondta, menjek be személyesen megbeszélni a dolgokat.
Az első utam a Fausto-ba vezetett. Nagyon féltem, nem tudtam mire számítsak, de nem kellett volna. Annyit mondott a séf, hogy most még nem tudja mi lesz, költözik a hely, nem tudja mennyi diák kell neki. Hát köszi, én ezért utaztam 200 km-t?
A második hely, ahova hivatalos voltam, a Csalogány 26. A környék nagyon tetszett, de nem fűztem nagy reményeket, az előzőből tanulva. Bementem, az étterem épp akkor zárt. Kijött a séf, leültünk és beszélgetett velem. Nagyon szimpatikus volt, a hely is barátságos, mondhatni családias.  Úgy néz ki, az esélytelenek nyugalma megtette a hatását, mert megkaptam a helyet, tehát ha minden jól megy, szeptembertől az ország 4. legjobb éttermében fogok gyakornokoskodni, rettentő boldog vagyok, hogy igazi profiktól tanulhatok.

A két hely látogatása között volt egy kis időm, így újdonsült bonbonozóként nem hagyhattam ki az Ázsia Bt. boltját, lévén nem minden nap járok arra.  Vettem egy adag porított kakaóvajat csoki temperálásához és egy  csomag aprított kakaóbab töretet. Mindkettőt érdemes beszerezni, ha elismerő pillantásokat és hümmögés szeretnénk kapni az elkészített finomságainkért cserébe.
Beszereztem itt még két doboz bambuszrügyet, mert kinéztem Dolce Vitanál egy fantasztikus receptet, holnap ez lesz az ebéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése