Népszerű bejegyzések

2013. június 2.

Fekete erdő torta - a tökéletes

Azzal kezdeném, hogy én nem szeret(t)em a Fekete-erdő tortát. Minden családi ünnepen ez volt anno és így az ember megutálja, legalábbis én. Nem is jutott volna eszembe ezzel kísérletezgetni, hiszen mit lehetne kihozni egy olyan tortából amit úgysem szeretek, de aztán ahogy A születésnapjára készültünk a tortáról valahogy mindenki megfeledkezett. Utolsó előtti nap persze már nem vállalta a cukrászda. Elkönyveltük hogy oké, akkor nem lesz torta de a nagy nap reggelén már furdalt a lelkiismeret és a kíváncsiság, hogy mégiscsak meg kellene próbálni, tehát elkezdem böngészni a recepteket. Limaránál akadtam rá erre a csoda receptre. Álljatok neki bátran, fantasztikus, 2 óra alatt mindennel készen lettem ÉS még nekem is ízlett.

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, köszönöm szépen! :) Az ünnepeltet Isten éltese sokáig! :)

    VálaszTörlés